Re: D-Sub vs. Dvi-d

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:42:06 MET

> to ja sie wtrace - to przy jakich zastosowaniach widac ta potezna roznice??
> bo z tego co pamietam (dawno sie nie interesowalem - jesli sie pozmienialo
> to sprowadzcie mnie na prawidlowa droge) panele LCD ze zlaczem DVI byly duzo
> drozsze od tych zaopatrzonych tylko w D-SUB

Różnicę widać wyraźnie, jeśli:
- Masz słabą kartę graficzną.
- Nie użyłeś autokalibracji.
- Masz monitor o rozdzielczości większej niż 1280x1024 (tego ponoć karty
graficzne już na D-SUB nie potrafią dobrze oddać).
Podobno na Maxtorach nie da się zauważyć różnicy :).
Ja nie widzę na zwykłym GForce2, a warto zauważyć, że niektóre monitory
(mój ;) ) tracą niektóre ważne ustawienia (kolory RGB) przy podłączeniu
DVI. Odnośnie ceny: cena LCD jest dość losowa i bardzo często nie ma
związku z ich możliwościami (vide pewien HP opisywany na mva.pl i
tysiące modeli TN za cholernie wygórowane - czasem kilkakrotnie - ceny
odnośnie do możliwości).