Re: Jaki zasilacz ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 22:20:35 MET

Radek D napisał(a):
> Sempron 2500,GF 2 MX,DVD-RW,2x256 RAMu,1xHDD
> brać jakiś lepszy zasilacz niż "standardowy" Codegen z
> obudowy za 150 zł? Ten zestaw mało mocy potrzebuje to
> może jak się tam da 350 W Codegena to bedzie miał zapas mocy
> i będzie działał ok. ?

Oczywiście, że jest sens. Codegen się nie nadaje do _żadnego_ zestawu.
Jest niebezpieczny i korzystając z niego narażasz cały swój sprzęt. Jak
masz zbyt dużo pieniędzy to możesz zaryzykować i liczyć na szczęście.

> Myślałem nad jakimś Modecomem GT ale widzę że ich już nie ma.

Jak nie chcesz dużo wydać to upoluj fajnego Fortrona na Allegro. To jest
dokładnie to samo co Modecom, tylko że z oryginalną naklejką producenta.
W swojej klasie cenowej i nie tylko - nie do pobicia.

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB | 360-202-DF ]