Re: dysk - maly dylemat

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 19:05:43 MET

> Dolaczam sie do pytania, tylko nie ograniczam sie do konkretnych modeli.
> Chodzi mi o dyski 200-300GB. Rowniez najwazniejsza jest dla mnie
> zywotnosc,

Jasne, jasne. To sie wrózki spytaj które z nowych dysków beda
dzialac najdluzej "-)

> Jesli chodzi o cisze to zalezy mi na tym zeby dysk nie mial tego
> szumu-swistu-brzeczenia-czy jak to zwal (i zeby po pol roku uzytkowania
> nie nabyl takiego nawyku)

Znane mi Samsungi i Seagate'y tego nie maja. Mam ich w sumie
ze 30 pod opieka i zaden nie szumo-swiszczo-brzeczy.

> jesli chodzi o halas glowic czy drgan dysku to jest mi to raczej obojetne
> (do granic rozsadku oczywiscie).

Jak mocujesz dysk, skoro drgania ci nie straszne?
Dla mnie to one stanowia nagorszy koszmar.

Pozdrawiam,

latet