Re: sound blaster live - dziwna sprawa z ac3

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 19:04:46 MET

> W jakich?

Nie ma starego dobrego panelu (tego na górze, fakt, że sprawiał problemy
pod XP), nie ma tego demka z helikopterem :), czegoś tam jeszcze nie ma
(nic co wpływałoby na działanie karty, ale dodatków ubyło), o ile dobrze
pamiętam, to recorder jest ukryty (tzn. jest exe, ale nie ma do niego
nigdzie ikonki).

> Teraz to po prostu się boję nawet testowac nowsze stery do SBLive.
> Niczego dobrego się nie spodziewam.
> W ogóle to chyba się zastanowię czy karta zintegrowana z płytą
> mi nie wystarczy do szczęścia - o ile poprawnie będzie działać
> SPDIF, AC3 Pass-Thru, to będzie dobrze.

Słyszałem kilka kart zintegrowanych z płytą i jakość dźwięku była
zauważalnie gorsza (jedna nawet charczała, na płycie MSI), ale pewnie po
prostu trafiłem na takie :).