wybor taniego LCD

Autor: adrin <adrin_at_adrin.adrin>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 13:06:52 MET

witam,
jako ze moj monitor CRT(iiyama na dm2) konczy zywot, czeka mnie zakup
nowego monitora.. chcialbym kupic sobie LCD 17", przy czym zalezy mi na jak
najnizszej cenie(do ok. 1k)
Zastosowania to glownie www+openoffice+klepanie kodu+czytanie itp biurowe
rzeczy, od czasu do czasu gram w gry(TASpring - polecam :-)), filmow
praktycznie nie ogladam, grafikiem nie jestem. Jasne jest ze za taka cene
wybor jest ograniczony i raczej zostaje TN ale on do takich zastosowan jest
chyba w sam raz.
Zalezy mi na niezawodnosci i dobrych warunkach gwarancji(jak to jest u
poszczegolnych producentow? co z gwarancja 0 bad pixels? jak to dziala)
Moze ktos cos polecic? Tylko prosze bez komentarzy w stylu lepiej za tak
smieszne pieniadze lepiej kup sobie CRT :) widzialem jak wyglada obraz na
najtanszej belinei 19" i mnie zadowaala.
co myslicie o Benq Hyundai Samsungach i LG? Jakies doswiadczenia?