Re: wybor taniego LCD

Autor: topek <topek-spamerzy-to-cienkie-bolki_at_post.pl-mowilem-ze-bolki>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 21:29:49 MET

adrin napisał(a):
> witam,
> jako ze moj monitor CRT(iiyama na dm2) konczy zywot, czeka mnie zakup
cut
> co myslicie o Benq Hyundai Samsungach i LG? Jakies doswiadczenia?
Ja uzywam od 2 godzin Fujitsu-Siemens C19-7 (19 calowy LCD z nowoczesna
matryca PVA-Premium). Zakupiony w firmie www.redcoon.de Wyszlo 303 euro
z wysylka. Przy dzisiejszym kursie euro jest to jakies 1150zl.
Doliczajac drozsza wysylke do PL wyjdzie powiedzmy 1200zl. Moim zdaniem
warto :) Monitor swieci rewelacyjnie. Wczesniej mialem przez 3 lata
Samsunga LCD 15" i tez byl dobrze ale roznica na korzysc siemensa jest
spora.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiajacy
"Osiedle z wielkiej płyty, co dzień staję jak wryty,