Re: AGP 8x na plycie z AGP 4x - jaka karte wybrac? czy to ma sens?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:22:40 MET

> Im nowsza karta tym wiecej ma funkcji graficznych, dopalania 3d i 2d, ktore
> odciazaja procesor. Napisz moze do czego chcesz karte (gry, grafika or sth)
> i ile chcesz wydac.

Jasne. Chyba bardziej zalezy mi na 2D, wiec nie wiem czy nowsze karty
graficzne wniosa cos do mojej konfuguracji?

Co do zastosowan, to:

1) Video: zgrywanie i kodowanie materialu z DV. Obrodka, kodowanie do DVD,
Divx. Jaka

2) Grafika: ale tylko zdjecia, czyli znow 2D

3) Gry: ale to ma juz nizszy priorytet, choc chcialbym od czasu do czasu tez
sie pobawic :-)

4) DVI: bo chce zmienic monitor na LCD (ale przez VGA tez bedzie ok - to
akurat nie jest az tak istotny punkt)

Wydac moge 400-500zl. Jak juz wczesniej pisalem mam w tej chwili GeForce 2
GTS. Czy nowsze karty beda wspomagaly zastosowania z punktu 1.?