Re: AGP 8x na plycie z AGP 4x - jaka karte wybrac? czy to ma sens?

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:50:58 MET

Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości:

> Jasne. Chyba bardziej zalezy mi na 2D, wiec nie wiem czy nowsze karty
> graficzne wniosa cos do mojej konfuguracji?
>
> Co do zastosowan, to:
>
> 1) Video: zgrywanie i kodowanie materialu z DV. Obrodka, kodowanie do DVD,
> Divx. Jaka

Każda nowa się nada

> 2) Grafika: ale tylko zdjecia, czyli znow 2D

Każda nowa się nada

> 3) Gry: ale to ma juz nizszy priorytet, choc chcialbym od czasu do czasu
tez
> sie pobawic :-)

No tu już nie każda się nada :).

Polecam tą http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=7158 do punktu 1 i 2 i 4
idealna do 3 już trochę słaba ale idzie spokojnie pograć w najnowsze
gierki...no i tylko 300zł.
> 4) DVI: bo chce zmienic monitor na LCD (ale przez VGA tez bedzie ok - to
> akurat nie jest az tak istotny punkt)
>
> Wydac moge 400-500zl. Jak juz wczesniej pisalem mam w tej chwili GeForce 2
> GTS. Czy nowsze karty beda wspomagaly zastosowania z punktu 1.?

Jesli możesz wydać 400-500zł to wydaj 300 na tą proponowaną przeze mnie,bo
jak twierdzisz na gierkach ci specjalnie nie zalezy więc nie ma sensu
dokładać 200zł aby móc bardziej komfortowo pograć skoro i tak już będzie
nieźle.No chyba że koniecznie chcesz wydać te 400-500zł to wtedy kup to:
Proszę kolegów z grupy o sugestie odnośnie moich propozycji ;)
Pozdrawiam
Botanix