program do usuwania bledow dyskowych/plikowych

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 11:24:39 MET

witam

w ostatnim czasie (w przeciagu 10 dni) dwa razy padl mi system bez
zadnego powodu. troche mnie to poddenerowalo, bo ponowna instalacja
wszystkieog od nowa troche czasu zajmuje. co prawda mam juz program do
backupowania obrazu partycji, ale dzisiaj patrze a czesc katalogow na
dysku c jest w postaci chinskich krzaczkow. zwykly scandisk windosowski
to za przeproszeniem wielkie g bo sprawdzilo i nic zlego nie znalazlo. w
zwizku z tym chcialbym sie dowiedziec jakiego programu powinienem uzyc w
celu usuniecia wystepujacych bledow.
wszystko wskazuje na to ze z dyskiem jest cos nie tak ale wydaje mi sie
ze ciezko byloby reklamowac taka awarie
dzieki z gory za pomoc

pozdrawiam