Re: kupno pamieci 512MB

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 20:06:38 MET

Użytkownik "Pawel K" napisał w wiadomości
> w takm badz razie moja plyta gigabyte ga-7n400s-l posiada nowszy chip
> nForce2 czy starszy? bo nawet nei wiem po czym to odroznic.

Po prostu zainstaluj najnowsze sterowniki do nForce ze stronki nVidii i
zaktualizuj BIOS. To rozwiąże problem.

> btw, co konkretnie zyskujemy laczac pamieci w dualu
> czego moge sie domyslac to fakt ze dwie kosci
> pamieci pracujace w dualu sa widziane jakby to byla fizycznie jedna
> kosc, a wiec skrocony czas dostepu itp, dobrze rozumuje?

No mniej wiecej tak :)
W dual'u dane po prostu są przesyłane/pobierane równocześnie do/z obu kości
pamieci. Więc wzrasta prędkość transferu.
BTW... różne sa opinie, ale jednak specjalistą od dual'u jest Intel.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....