Re: kupno pamieci 512MB

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADA.poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 11:50:21 MET

Użytkownik "Pawel K" napisał w wiadomości
> Użytkownik Pawel K napisał:
> teraz mi sie przypomnialo ze mialem tez zapytac o to w ktory slot
> wrzucic nowa kosc.
> sytuacje mam taka ze mam 3 sloty z czego 2 sa dedykowane dla pracy w
> dualu, obecnie mam jedna kosc 256 wrzucona do tego osobnego slotu i
> teraz jesli dokupie kolejna kosc to bez znaczenia jest w ktory z dwoch
> pozostalych slotow ja wrzuce?

Akurat działa to troszkę inaczej. Do pracy w dualu są przeznaczone wszystkie
trzy sloty. Ciut to brzmi dziwnie ale działa to tak:
Mając dwie kosci pamięci i chcąc mieć dual, musisz obsadzić 1-szy bank
pamięci z tych dwóch a drugą kość wsadzić do tego trzeciego (oddalonego).
Wtedy dopiero uruchomi siÄ™ tryb Dual.
Jeżeli natomiast miałbyś trzy kości, wtedy te dwa sąsiadujące sloty zaczną
działać jako jeden w dualu z trzecim slotem.

Więc po zakupie kosci 512MB wsadź ją do trzeciego, osobnego slotu, a tą 256
co masz teraz do pierwszego z pośród tych dwóch sąsiadujących.

BTW... jaka to dokłądnie płyta? :)

--
Nikomu sie nie podobało to co tu pisało....