Re: kupno pamieci 512MB

Autor: Pawel K <pawel12345pp_at_interia.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 11:36:46 MET

Użytkownik Pawel K napisał:

> przymierzam sie do kupna pamieci 512MB 400MHz
> na allegro jest pamiec GoodRam w cenie 150zl.
> oplaca sie czy lepiej doplacic 15-20zl i wciagnac Kingstona?

teraz mi sie przypomnialo ze mialem tez zapytac o to w ktory slot
wrzucic nowa kosc.
sytuacje mam taka ze mam 3 sloty z czego 2 sa dedykowane dla pracy w
dualu, obecnie mam jedna kosc 256 wrzucona do tego osobnego slotu i
teraz jesli dokupie kolejna kosc to bez znaczenia jest w ktory z dwoch
pozostalych slotow ja wrzuce?

pozdrawiam