Re: Twardziej z wibratorem

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 01:53:57 MET

> Dysk kupowałem w czerwcu i byłem ostro wkurzony po montażu bo opinie o
> samsungu były, że jest cichy a tu takie rozczarowanie.

No wlasnie, to jest to o co mi chodziło. On jest cichy sam w sobie,
i jesli wisi w powietrzu na gumowych nitkach to nic nie slychac :-)
Po prostu sprawę wibracji się przyjęło pomijać, a potem człowiek
kupuje i płacze.

> Leży sobie na gąbce i jest cicho.

Ja polozyłem gąbkę, na nią plastikowe płaskie pudełko po CD,
a na nie dysk, ale stojacy na 4 wkręconych od dołu srubkach.
Tak wiec jest z pół cm przestrzeni miedzy dyskiem a podłożem.
Jesli położyłeś dysk bezp. na gąbce, to rzeczwiście może się
grzać trochę za bardzo.

Dobrą stroną dysków SATA, dzięki kablom SATA jest większa
łatwość położenia go w dowolnym miejscu komputera :-)

latet