Re: Twardziej z wibratorem

Autor: mdrok <blank_at_error.none>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 22:27:33 MET

latet napisał(a):

> Zadziałałem wg tej samej "filozofii".
> Ale czy czytając ten wątek nie sądzisz, że powinieneś zanieść
> go do serwisu?

Dysk kupowałem w czerwcu i byłem ostro wkurzony po montażu bo opinie o
samsungu były, że jest cichy a tu takie rozczarowanie. I po tylu
miesiącach zorientowałem się, że on tak mocno przenosi wibracje :).
Teraz nie chce mi się tego reklamować, nie przywiązuje do tego jakoś
wagi. Leży sobie na gąbce i jest cicho. Ma gwarancje 3 lata więc jak
padnie to go zareklamuje.