Re: zasilacz do Asus'a L8400

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 14:06:56 MET

Dnia 2006-01-08 13:53:09, encja *sh* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam grupowiczów!
> Mam pewnien problem, udało mi się zgubić zasilacz do mojego laptopa i teraz
> mam problem ze znalezieniem takowego o podobnych paramterach.
> Bateria: +14.8V 3300mAh
> Naklejka na obudowie: Input: +19V 2.64A, 50W
>
> Czy można podłaczyc do niego zasilacz o innych parametrach powiedzmy
> minimalnie wiekszych powiedzmy 19V 3A?

Napięcie nie powinno być wyższe, chociaż 1V w górę zabić nie powinien.
Wydajność prądowa nie powinna być niższa. 3A są jak najbardziej OK

> Jakie będzie to miało skutki?

Żadnych

>Czy jest sens takiej operacji?

Tak

> Strasznie truno jest znaleźć gdziekolwiek
> zasilacz któy będzie odpowiedała tym paramterom. Co prawda na allegro
> znalazłem kilka zasilaczy lecz w wiekszości są ona przeznaczone do Dell'ów
> więc posiadają inną końcówkę (ale to chyba nie jest problem?).

To jest problem. Musisz odciąć i przylutować nową...

> Dziękuje z góry za pomoc.

Drobiazg

--
pozdro...