Re: Tanie drukarki laserowe.

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 14:16:52 MET

Użytkownik Jacek jackthomas@interia.pl ...

> Czy ktos uzytkowuje taka drukarke? W jakim sa one stanie?

ja uzytkuje ale 4 bez L. Wydrukowane jakies 2-3 tys stron - problemy były
jak papier w wiekszych ilosciach podawałem drukarce z tzw fgórnego
podajnika. Jak sie zorientowałem ze na dole jest kaseta i tam wkładam
papier - nie ma zadnych problemów. Z górnego podajnika korzystam
sporadycznie ale teraz tez wszystko gra.

b_u_d_z_i_k_6_1_ @poczta. kropka onet. kropka pl   (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy."   H. Jackson Brown, Jr.