zasilacz do Asus'a L8400

Autor: sh <spam_at_me.please>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 13:53:09 MET

Witam grupowiczów!
Mam pewnien problem, udało mi się zgubić zasilacz do mojego laptopa i teraz
mam problem ze znalezieniem takowego o podobnych paramterach.
Bateria: +14.8V 3300mAh
Naklejka na obudowie: Input: +19V 2.64A, 50W

Czy można podłaczyc do niego zasilacz o innych parametrach powiedzmy
minimalnie wiekszych powiedzmy 19V 3A? Jakie będzie to miało skutki? Czy
jest sens takiej operacji? Strasznie truno jest znaleźć gdziekolwiek
zasilacz któy będzie odpowiedała tym paramterom. Co prawda na allegro
znalazłem kilka zasilaczy lecz w wiekszości są ona przeznaczone do Dell'ów
więc posiadają inną końcówkę (ale to chyba nie jest problem?).

Dziękuje z góry za pomoc.

Pozdrawiam

--
sh