Re: NTFS - wilkosc sektora

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 00:19:29 MET

Dnia 2006-01-07 15:23:57, encja *Eneuel Leszek Ciszewski* wymodziła
przez port 119 co następuje:

> :) I tu znowu: Nie ma ryzyka -- nie ma i zabawy. ;)

True, true...

> Na jakim ramdysku? XT nie adresował tyle, aby utworzyć ramdysk.

Hi... Hi...
Na ramdysku umieszczonym PONIŻEJ 640KB :DD. Teraz brzmi to kretyńsko,
ale alternatywą było kopiowanie command.com na każdą posiadaną
dyskietkę, co przy 360 KB nie było dobrym pomysłem.

> Ja w tamtych czasach przemłóciłem kilkadziesiąt XT i AT. :)
> Nawet jakieś Amstrady PC mnie nie ominęły. :) (pozdrawiam
> dr. Iwaszko -- mam nadzieję, że nie kaleczę pisowni nazwiska)

Kurczę, to nazwisko coś mi mówi....
Amstrada PC oczywiście znamy i kochamy: CGA, 1 flopp, 512 KB myszka i
GEM.... fatalny badziew...

> A nie -- bez HDD pracy w ogóle nie było. :)
> Nawet z HDD można było pomiędzy kompilacjami
> spokojnie ,,wypić kawę''. :)

*Pracy* nie było... Przypominam, iż pisałem o 'dłubaniu od biedy' ;).
Poza tym to był Pascal - kompiluje się toto kilka razy szybciej, niż C

> U mojego późniejszego kierownika był taki AT z czterdziestką...

Osobiście szczycę się tym, iż zaliczyłem chyba każdy procesor, na jakim
stawiano pecety. No, może nie wszystkie rdzenie i klony...;). Ale takie
wynalazki, jak 80188, DLC, Blue Lighting, NexGen, Centaur i inne cuda...

> Później pracowałem tam jako supervisor na novellowskiej sieci,
> a dużo później, czyli teraz skazano mnie na głodową śmierć. :)

No tak, Netware to już historia... Szkoda.
Ale dygresje osobiste to zostaw, co ?

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]