Re: NTFS - wilkosc sektora

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 10:34:05 MET

Dnia 2006-01-07 05:19:10, encja *Eneuel Leszek Ciszewski* wymodziła
przez port 119 co następuje:

> U mnie po defragmentacji transfer wzrósł dwukrotnie, ale ja stale coś
> instaluję i deinstaluję. Swego czasu potrafiłem tygodniowo tak zrobić
> z niemal setką programów -- dziennie kilkanaście; dzień w dzień przez
> wiele miesięcy. Instalowałem, sprawdzałem i deinstalowałem :) (prawie
> zawsze) lub zostawiałem (prawie nigdy), ale teraz mi trochę przeszło,
> to znaczy obecnie mój tygodniowy (; przerób ;) jest taki, jaki kiedyś
> był dzienny...

Czyli mój roczny :)

> Wybrałem trochę programów i wolę się poruszać wokół ich i im podobnym. :)

Dobrym rozwiązaniem jest posiadanie osobnego kompa do tych celów (albo
przynajmniej dysku). Ja unikam instalowania nowego, niesprawdzonego
softu na moim "głównym" komputerze.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]