Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Andrzej F. <fal_at_WYWALTOb7.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 11:13:27 MET
Message-ID: <3igsr1d47b0u1cqb44vpl6j46i8hvv5chf@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Fri, 06 Jan 2006 10:50:28 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Andrzej F. napisał(a):
>> Od kiedy to niby? Musiałbyś wysyłkowo kupować, jak normalnie to nie ma
>> podstaw do reklamacji.
>
>Nie jestem w 100% pewny, ale wydawało mi się, że każdy zakupiony towar
>można w ciągu iluś tam dni zwrócić. Trzeba by zapytać w Federacji
>Konsumentów czy obowiązuje takie prawo i na jakich zasadach...

Kiedyś tak było, ale od kilku ładnych lat już nie obowiązuje, a towar
można oddać tylko jeśli kupiony był wysyłkowo, mamy na to chyba 10dni.

To że gdzieś można zwrócić zakupiony nie wysyłkowo (lub poza siedzibą
firmy) towar to już tylko dobra wola sprzedawcy lub właściciela sklepu

-- 
Andrzej F.
Received on Fri Jan 6 11:15:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 06 Jan 2006 - 11:51:11 MET