Re: LCD do 1200zl

Autor: mgs <magness2_TOUSUN__at_poczta.fm>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 08:45:33 MET

> A mi jakis do 2000 zl, byle sie swietnie nadawal do obr贸bki zdjec
> w Photoshopie (takiej dokladnej kolorystycznie, pod poligrafie)

Taiego do 2000z艂 nie znajdziesz. Dodaj jedno zero ;). Nie wiem dok艂adnie
jakie s膮 oczekiwania w stosunku do kolor贸w przy takiej obr贸bce, ale
chyba musia艂by艣 si臋 za jakim艣 profesjonalnym LCD rozejrze膰, pewnie 4-6
ty艣. by ci starczy艂o.

> oraz do ogladania film贸w przez wiele os贸b na raz siedzacych
> pod r贸znymi katami do ekranu.

A taki to ka偶dy z matryc膮 MVA/PVA. Tutaj od 1300-2000 - zale偶nie od
wielko艣ci matrycy.

> Sa juz takie?

S膮, ale cena znacznie wy偶sza i chyba taniej kupi膰 CRT.