Re: LCD do 1200zl

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 10:41:19 MET

> Taiego do 2000zł nie znajdziesz. Dodaj jedno zero ;). Nie wiem dokładnie
> jakie sÄ… oczekiwania w stosunku do kolorĂłw przy takiej obrĂłbce, ale chyba
> musiałbyś się za jakimś profesjonalnym LCD rozejrzeć, pewnie 4-6 tyś. by
> ci starczyło.

Problem na tych LCD ktore widzialem w akcji (tanich)
byl tez z ogladaniem filmow, a polegał na tym, ze nie dawało się
porządnie zmiejszyć jasności, i przez to wszystkie szczegóły
w cieniach były bardzo widoczne, co w przypadku filmów DivX
oznacza koszmarne blokowisko !!!

Nie chce nawet myslec, jak bym sie czuł kupując sobie monitor
za 3000 czy 4000 tys, a potem nie mogąc spokojnie filmu obejrzeć.

Gdzie (w Warszawie) jest na tyle duzy i dobry sklep z monitorami,
aby droższe modele byly wystawione, właczone i do przetestowania?
Jak kupowałem kiedyś dość drogi 19" CRT, to mialem problem
ze znalezieniem takiego sklepu.

Pozdrawiam,

latet