Re: jak zabezpieczyc (haslem?) proste pliki?

Autor: Konrad N.S. <najswiezy_at_op.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 20:32:22 MET

Wojtek:

> Jaki system? W9x czy 2k/XP?

drugie

> jeśli to drugie to po co się bawić w szyfrowanie??? nowe konto i po
> kłopocie.

założę nowe konto i co? tworzę plik tekstowy w wordpadzie lub notatniku. czy
z konta ogólnego nikt już w tym momencie nie może otworzyć mojego pliku doc?

bo nie bardzo widzę/rozumiem co da nowe konto - chcę zabezpieczyć jakiś
nieduży pojedynczy plik przed ciekawskimi.

napisz jasniej, mimo, że to:

> A tak w ogóle to jest to 100% NTG.

;)

Z góry dzięki, następnym razem będę na W(właściwej)G ;)