Re: jak zabezpieczyc (haslem?) proste pliki?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 16:12:44 MET

> Chyba nic chłopie z pytania nie zrozumiałeś, huehue.
> A że i mnie to interesuje - podłączam się z prośbą do pytania założyciela
> wątku.

Myślę że zrozumiał na tyle na ile autor pozwolił.
Jaki system? W9x czy 2k/XP?
jeśli to drugie to po co się bawić w szyfrowanie??? nowe konto i po
kłopocie.
Jeśłi to pierwsze to odp. też nie była bez sensu. PGP disc wcale nie
musi szyfrować fizycznego dysku. Założenie jakiegoś 'wirtualnego'
zahasłowanego a w nim chronione pliki jest całkiem sensownym
rozwiązaniem, nie różni się więc specjalnie od hasła na folder a jest z
pewnością wygodniejsze od hasła na plik.
Inna sprawą jest to, że PGPdisc jest free do wersji 6.5 i na
komputerach z XP i 2k ma felery. Np. na moim laptopie z XP nie pozwalał
na hibernację.

A tak w ogóle to jest to 100% NTG. Właściwa byłaby grupa dot.
oprogramowania lub posiadanego OS'a

A zanim się zacznie kpić to czasem lepiej trochę pomyśleć.

Wojtek