Re: wawa - gdzie jest duzy wybor monitorow CRT (17 lub 19cali)

Autor: ...//mexx\\... <ani_at_mrumru.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 09:28:15 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: napisał(a):
> Nie jestem pewien czy akurat marka Philips jest wyznacznikiem
> jakiejkolwiek jakosci.
> Jesli chodzi o lcd tej firmy to mam dzialajace 2 modele (ok. 3 letnie
> aktualnie) i sa one calkiem niezle, tzn. bezproblemowe.
> Z crt nie mialem stycznosci. Natomiast mialem do czynienia z
> telewizorami i z kineskopami w telewizorach tej marki i to jest dno dna :-/
> btw.... swego czasu nawet daewoo ladowalo kineskopy philipsa do swoich
> tv (najtanszych chyba na rynku jakie byly).
To powiem tyle, uzywam 107T Philipsa 17" juz 5 rok i na razie zadnych
problemow, telewizory takze na kineskopie philipsa, swego czasu byly
telewizorki polskie o nazwie helios , mam i taki, dodam tlyko ze pod
wzgledem kineskopowym przezyl mi samsunga wiekszych rozmiarow kupionego
znacznie pozniej, a helios z kineskopem philipsa dziala dalej.....