Re: [rozmyslania] Wyzszosc SATA nad PATA

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 19:54:37 MET

Dnia Thu, 05 Jan 2006 19:01:22 +0100, latet napisał(a):

> Dochodzę do wniosku, ze najfajniejszą cecha SATA jest mozliwosc latwego
> wyoprowadzenia zlocza SATA na zewnątrz obudowy (na śledziu) i
> podłączenia dysku SATA zewnętrznej kieszeni w trybie SATA, a nie przez
> ograniczające prędkość USB. Tylko jak to dziala w praktyce? Nie ma
> efektow ubocznych? Taki numer z PATA raczej nie był mozliwy, w kazdym
> razie się nie przyjął?
Jak ja robilem takie rozwazania to stanelo na tym ze jedyny sensowny zysk
to hot swap.
Z tym ze wtedy jeszcze nie bylo ncq wiec moze tu jest jakas wieksza
roznica.
Osobiscie mimo posiadania na plycie sata kupilem dysk pata z bardzo
prostego powodu: zabiore go do kumpla podlacze i ruszy. Niewazne jak
starego kompa ma kumpel. A to ma dla mnie wieksze znaczenie niz sekunda
na kopiowaniu plikow lub uptime rzedu 365 dni :)
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: