Re: [rozmyslania] Wyzszosc SATA nad PATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 20:08:15 MET

> Osobiscie mimo posiadania na plycie sata kupilem dysk pata z bardzo
> prostego powodu: zabiore go do kumpla podlacze i ruszy. Niewazne jak
> starego kompa ma kumpel.

To mocny argument (na dzien dzisiejszy).
Ale mysle, ze ten kumpel to jednak zbyt starego kompa
miec nie moze, bo jesli dysk jest duzy, to go nie "zobaczy".

Z myslą o przenoszeniu kupiłem kieszeń zewn. USB na SATA.
Ale i tu kumpel nie moze miec za starej maszyny, bo wtedy USB
moze nie miec, albo moze mu działać zniechęcająco (np. pod Win98).

Pewnie niebawem doczekamy sie twardzieli calkowicie bezprzewodowych :-)

latet