Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: ejek <ejek-usun-_at_autograf.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:20:53 MET
Message-ID: <dpjkit$8d1$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

modo napisał(a):

>>A co niby mają poprawiać?
>>Modo dostał _dokładnie_ to, za co zapłacił, czyli monitor z daną
>>dopuszczoną ilością wadliwych pikseli. Coś się nie zgadza?
>
> Podsumowujac temat - koniec zabawy z Samsungiem, a klient po prostu jesli
> chce zamowic monitor tej firmy niech wie czego moze sie spodziewac.
> Tylko nie bardzo rozumiem was wszystkich, kazdy wie ze norma ISO dopuszcza
> wystepowanie badpixeli, koncowy klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania
> przyczyny, Samsung ma w dup... reklamacje, czyli ten handlowiec moze sobie
> monitorki na polce postawic... kolekcjoner.
> Mysle, ze za niedlugo i samsung bedzie bardziej dbal o klienta tak jak czyni
> to LG
> http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5175&page=1&target=pressreleases_read.jsp

Ale to tylko 30 dni... :-\

Philips gwarantuje brak 'martwych pikseli' w ramach gwarancji
Perfect Panel przez _jeden_ rok.

-- 
Wojtek
Received on Thu Jan 5 18:25:19 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 18:51:04 MET