Re: wawa - gdzie jest duzy wybor monitorow CRT (17 lub 19cali)

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 00:02:30 MET

> ja nie chce zadnego lcd tylko sensownej jakosci monitorek crt, iiyame
> lub philipsa

Nie jestem pewien czy akurat marka Philips jest wyznacznikiem jakiejkolwiek
jakosci.
Jesli chodzi o lcd tej firmy to mam dzialajace 2 modele (ok. 3 letnie
aktualnie) i sa one calkiem niezle, tzn. bezproblemowe.
Z crt nie mialem stycznosci. Natomiast mialem do czynienia z telewizorami i
z kineskopami w telewizorach tej marki i to jest dno dna :-/
btw.... swego czasu nawet daewoo ladowalo kineskopy philipsa do swoich tv
(najtanszych chyba na rynku jakie byly).

::f::