Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 22:32:56 MET

Użytkownik "xXx" <newsgroupWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:489e.0000017c.43bbd91f@newsgate.onet.pl...

> RAID. Podlaczylem do niego dysk Samsung SATA II 200GB a plyta to
> Gibabyte na KT333. Polecam taki kontroler, wszystko dziala bez
> zadnych problemow. Do instalacji windows XP na dysku SATA trzeba
> miec oczywiscie dyskietke ze sterownikiem do kontrolera, wiec trzeba
> ja sobie najpierw zrobic, kopiujac pliki z plyty dolaczonej do
> kontrolera. W BIOSie komputera, w boot sequence pojawiala mi sie
> nowa pozycja oznaczajaca start z kontrolera SATA. Ponadto po
> BIOSie komputera zglasza sie BIOS kontrolera wiec mozna tam wejsc
> i jeszcze sobie cos poprzestawiac ale ja tam nic nie musialem
> [...]

Nic dziwnego - różnica w wydajności pomiędzy dyskiem nowej generacji 200
GB a starym 80 GB jest ogromna. Nie ma ona jednak oczywiście związku ze
zmianą interfejsu, lecz jedynie samej konstrukcji dysku. Ale to już taka
uwaga na marginesie tej dyskusji...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/