Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 21:46:02 MET
Message-ID: <dphc2u$hce$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 1/4/2006 9:35 PM, Użytkownik modo napisał:
>
> To niech dadzą na opakowaniu tego szajsunga napis " Trefny towar, albo
> będziesz miał szczęście albo pecha - loteryjka do 8 badpixeli"

Przecież wiesz jakie dany monitor spełnia ISO, wiesz więc też ile moze
mieć felerów. A nikt nie pisze tego na opakowaniu z przyczyn marketingowych.

>
> No tak tylko ktoś je do tego sklepu kupić musi.

No o tym nie pomyślałem ;P

> Ale chodzi mi jeszcze o to bo pojawiło się w wątku, żeby uważać na
> kontrahenta - nie ma chyba hurtowni która przyjmnie taki towar z powrotem,
> bo ich też obowiązuje polityka Samsunga....
> Czyżbym się mylił ?

Chyba nie. Moich LG nie przyjeli. Bo i nie było powodu - napisane było
wyraźnie że może mieć 5 pełnych badów i dopóki tylu nie ma to nie przyjmą.

-- 
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \
k p a w e l @ o n e t . p l                      |_|  | __|\___/\___/
______________________________________________________www.pess.pl____
Received on Wed Jan 4 21:45:20 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 21:51:05 MET