Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 21:43:34 MET

Dnia 2006-01-04 20:11:07, encja *Krzychu* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> ale to nie wplywa na jazde - chyba ze ty czujesz jak ci auto spala 16 a nie
> 15l/100

Oczywiście, że czuję. Płacąc na stacji ;)

No to inny przykład: załóżmy, że kupiłem zegarek, który spieszy się
sekundę na dobę. Mam szansę na wymianę ? Ano niestety nie. Bo kupując
zegarki nawet średniej klasy (CASIO, TISSOT itp) normy dopuszczają
wahania do -IIRC- do 15 sekund na dobę. A przecież to już potrafi
wkurzać.

Przecież nie ma o co się kłócić. Tańsze monitory mają matryce, w których
dopuszcza się nawet -IIRC- do *siedmiu* badpixeli. Nikt nikomu nie każe
ich kupować. Trzeba tylko o tym pamiętać.

> a czerwony piksel wplywa na jakosc obrazu

W jednym notebooku mam badpixela. W niczym mi to nie przeszkadza (a jest
prawie na środku). W innym miałem chyba z kilkaset. Uwierz mi - jeśli
się w nie nie wpatrywałeś, też nie przeszkadzały. To statystyka: obraz
ma ok. 1 000 000 pikseli, 100 uszkodzonych to raptem 0,01 %.

Wiem, można w kółko gadać, że wszystkie mają być sprawne. Odpowiedź masz
w poście od 'dziobu' - kupuj takie monitory, w których producent Ci to
gwarantuje. Z mojej strony EOT.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]