Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 21:53:17 MET
Message-ID: <1a8jckf6m9uju$.nwi8ava6rf3u$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 2006-01-04 21:35:20, encja *modo* wymodziła przez port 119 co
następuje:

>
> To niech dadzą na opakowaniu tego szajsunga napis " Trefny towar, albo
> będziesz miał szczęście albo pecha - loteryjka do 8 badpixeli"

Napisz do nich. Może się zgodzą ;) Bo - póki co - prawo tego od nich nie
wymaga ;)

[...]
> - nie ma chyba hurtowni która przyjmnie taki towar z powrotem,
> bo ich też obowiązuje polityka Samsunga....

Owszem.

> Czyżbym się mylił ?

Owszem. Bo to polityka nie tylko Samsunga...

-- 
pozdro...
____________________________________________________
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
Received on Wed Jan 4 21:55:17 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 22:51:03 MET