Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: towarzysz Vader <czarna_at_dziura.com>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 10:57:58 MET

modo wrote:
> Wiem, jestem producentem wyprodukowałem trefny towar więc pakuje do pudełka
> i niech tam na dole sie martwią, chroni mnie przecież ISO...

Nic nikogo nie chroni. To właśnie norma ISO określa, czy towar można
uznać za wolny od wad czy nie. I nie ma znaczenia czy klient ma na ten
temat inne zdanie. Kupując dany towar wyrażasz tym samym zgodę i
akceptujesz warunki gwarancji. A tam stoi jak byk w jakich warunkach
możesz uznać dany towar za wadliwy.

> Towar powinien być wolny od wad !

Jakby nie patrzeć - tak właśnie jest. Ten monitor JEST wolny od wad.
To, że tobie się nie podoba dana norma to już inna sprawa. Dlaczego
więc celujesz w ten towar? Jak mi się coś nie podoba to poprostu tego
nie kupuję a nie płaczę na cały świat, że ktoś chce mnie oszukać.

   Jak ktoś tego nie rozumie to niech kupi
> merola z rysą na przedniej szybie.

Czy firma Mercedes dopuszcza w warunkach sprzedaży takie przypadki?
Jeśli tak - to oczywiście można taki model kupić i również nie mieć
podstaw do reklamacji. Zrozum proszę, że co innego jest towar zgodny z
normą a co innego twoje widzimisię.

--
           towarzysz Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 tow_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net