Re: Czy to blad CPU jesli komputer nic nie wyswietla przy starcie?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 14:22:04 MET

> Klawaitura jest także urządzeniem testowanym w ramach procedury POST.
> Nikt także nie napisał o mruganiu dysków, mruczeniu napędu FDD i paru
> innych duperelach...;)

Kurcze, to juz nie rozumiem, klawiatura u mnie mruga, dyski zaczynaja
dzialac, ale to chyba tylko dlatego, ze maja wlaczone zasialanie, bo wydaje
mi sie, ze tylko sie kreca...
Poza tym jak sprobuje zresetowac, to komputer zaczyna piszczec i sam sie
wylacza...
Po ilosci piskow mozna dojsc chyba co nie gra, prawda? U mnie jest ich
bodajze piec.