Re: Czy to blad CPU jesli komputer nic nie wyswietla przy starcie?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 16:26:40 MET

Marcin naciapał:

> Kurcze, to juz nie rozumiem, klawiatura u mnie mruga, dyski
> zaczynaja dzialac, ale to chyba tylko dlatego, ze maja wlaczone
> zasialanie, bo wydaje mi sie, ze tylko sie kreca...
> Poza tym jak sprobuje zresetowac, to komputer zaczyna piszczec i
> sam sie wylacza...
> Po ilosci piskow mozna dojsc chyba co nie gra, prawda? U mnie jest
> ich bodajze piec.

Odpal kompa bez kości pamięci i zobacz czy piszczy => jeden długi
sygnał=>krótka przerwa=>jeden długi sygnał=>krótka przerwa=>...

Wyjmij karte graficzną(jesli był tamten sygnał to nie musisz ale i tak
bym to zrobił) oraz pamięci, oczyść z kurzu złącza owych oraz banki
pamięci jak również slot AGP - tylko d o k ł ad n i e !:-)
Ostatecznie zresetuj BIOS zworką.
Aha, sprawdź w kablu monitora czy nie powyginałeś pinów we wtyczce.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer