Re: czy istnieje ?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 12:09:33 MET

> Może jakaś przejściówka PCMCIA -> RJ45 i do tego router/acces point WiFi?
> Znalazłem m. in. to:
> http://www.mobilworld.pl/produkt/belkin_pcmcia_cardbus_32bit_10100_rj45_.php?5,2,,,319
> http://www.apexsys.com.pl/product_info.php?cPath=470_108&products_id=7192
> Wiedz jednak, że ja tego nigdy nie używałem.

Chyba nie bardzo, ale może zamotałem się w swoim tłumaczeniu.
normalnie (neo, kabel) to chodzi tak: modemADSL z routerem WiFi i
klienci, albo (jak teraz modem kablowy -> router WiFi -> klienci).
Ale nie mam idei jak połączyć modem na PCMCIA lub telefon z kablem do
USB z routerem WiFi.
Na dzisiaj widzę dwa pomysły:
- modem/telefon połączony z jednym laptopem i udostępnione połączenie
do drugiego (albo po WiFi albo kablem)
- minimalny PC z adapterem PCI-PCMCIA i kartą modemową na PCMCIA lub
podłączonym kablem tel. -> roter WiFi -> klienci
Pierwsze rozwiązanie ma wadę, że pierwszy laptop musi chodzić, drugie
że jest kolejny sprzęt i hałasuje (można szukać wszystkiego na pasywnym
chłodzeniu, jakieś pantiumII ale zawsze jest szum).
Zupełnie inna sprawa, że nie wiem czy oprogramowanie do iPlusa nie
blokuje współdzielenia tak jak np. oryginalny soft Tepsy do neo.

Wojtek