Re: czy istnieje ?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 12:34:16 MET

Wojtek napisał(a):

> Chyba nie bardzo, ale może zamotałem się w swoim tłumaczeniu.
> normalnie (neo, kabel) to chodzi tak: modemADSL z routerem WiFi i
> klienci, albo (jak teraz modem kablowy -> router WiFi -> klienci).
> Ale nie mam idei jak połączyć modem na PCMCIA lub telefon z kablem do
> USB z routerem WiFi.

Zrozumiałem, że masz router na RJ45. Nie wiem czy możesz zrobić to tak:
- kupujesz router WiFi z acces pointem (router ma po stronie WAN gniazdo
RJ45,
- kupujesz proponowaną przeze mnie przejściówkę PCMCIA->RJ45 i
podłączasz ją do gniazda WAN.

> [...]
> - modem/telefon połączony z jednym laptopem i udostępnione połączenie do
> drugiego (albo po WiFi albo kablem)
> - minimalny PC z adapterem PCI-PCMCIA i kartą modemową na PCMCIA lub
> podłączonym kablem tel. -> roter WiFi -> klienci
> Pierwsze rozwiązanie ma wadę, że pierwszy laptop musi chodzić, drugie że
> jest kolejny sprzęt i hałasuje (można szukać wszystkiego na pasywnym
> chłodzeniu, jakieś pantiumII ale zawsze jest szum).
> Zupełnie inna sprawa, że nie wiem czy oprogramowanie do iPlusa nie
> blokuje współdzielenia tak jak np. oryginalny soft Tepsy do neo.

No mi nic więcej do głowy nie przychodzi, poza tym co napisałem. Mam
nadzieję, że dziś już jaśniej to wyjaśniłem...

--
Proximus