Re: czy istnieje ?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 02:11:22 MET

Wojtek napisał(a):
> W związku z planowaną przeprowadzką do lokalu gdzie mogę nie mieć
> dostępu do sieci zacząłem zastanawiać się na iPlus'em. Wszystko byłoby
> cacy (nawet przed chwilą testowałem szybkość na tel. z UMTS i nie jest
> źle) gdyby nie to że powinny chodzić dwa komputery :-(
> Z ADSL'em, kablówką nie ma problemu, ale czy da się taki sygnał z
> tel/modemu GPRS podzielić?
> Podłączyć jakoś do routera WiFi i dalej na dwa lapki?
> Wiem że mogę udowstępnić łącze z jednego na drugi ale to nie to,
> stawianie jakiegoś złoma PC z adapterem PCMCIA to ostateczność.
> Ma ktoś może jakiś pomysł ??

Może jakaś przejściówka PCMCIA -> RJ45 i do tego router/acces point WiFi?
Znalazłem m. in. to:
http://www.mobilworld.pl/produkt/belkin_pcmcia_cardbus_32bit_10100_rj45_.php?5,2,,,319
http://www.apexsys.com.pl/product_info.php?cPath=470_108&products_id=7192
Wiedz jednak, że ja tego nigdy nie używałem.

--
Proximus