czy istnieje ?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 23:45:42 MET

W związku z planowaną przeprowadzką do lokalu gdzie mogę nie mieć
dostępu do sieci zacząłem zastanawiać się na iPlus'em. Wszystko byłoby
cacy (nawet przed chwilą testowałem szybkość na tel. z UMTS i nie jest
źle) gdyby nie to że powinny chodzić dwa komputery :-(
Z ADSL'em, kablówką nie ma problemu, ale czy da się taki sygnał z
tel/modemu GPRS podzielić?
Podłączyć jakoś do routera WiFi i dalej na dwa lapki?
Wiem że mogę udowstępnić łącze z jednego na drugi ale to nie to,
stawianie jakiegoś złoma PC z adapterem PCMCIA to ostateczność.
Ma ktoś może jakiś pomysł ??

Pozdr.
Wojtek