Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 18:53:15 MET

Dnia 1/1/2006 6:22 PM, Użytkownik red napisał:

> Tak, ale nalezy wziac pod uwage, ze przewod i notebook potrafi byc
> bardzo irytujacy :) Wiem, bo sprawdzalem i teraz juz tylko wifi. Jesli w
> komputerku jest wifi to zdecydowanie nalezy je wykorzystac.

Naturalnie. Ale kabel niewiele kosztuje, a:
- sieć przez kabel będzie szybsza (niby wifi.g to 108mb, ale skrętka i
karty 100mb są zdecydowanie szybsze)
- koszt kabla jest znikomy i nawet jesli masz wifi to czasem warto mieć
ów kabel. Choćby żeby archiwum robić (kopiowanie kilku gb przez wifi
troche trwa)

Aha - pisze z perspektywy osoby która śle przez sieć dużo i szybkość
połączenia dla mnie ma duże znaczenie. Do zwykłego przeglądania netu i
sporadycznego przesyłania plików wifi jest jak najbardziej na miejscu.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \