Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 20:32:48 MET

dziobu wrote:
> Naturalnie. Ale kabel niewiele kosztuje, a:
> - sieć przez kabel będzie szybsza (niby wifi.g to 108mb, ale skrętka i
> karty 100mb są zdecydowanie szybsze)

I to na papierze, bo wiekszosc AP i tak oferuje 54Mb/s.

> - koszt kabla jest znikomy i nawet jesli masz wifi to czasem warto mieć
> ów kabel. Choćby żeby archiwum robić (kopiowanie kilku gb przez wifi
> troche trwa)

Oczywiscie, ze tak.

> Aha - pisze z perspektywy osoby która śle przez sieć dużo i szybkość
> połączenia dla mnie ma duże znaczenie. Do zwykłego przeglądania netu i
> sporadycznego przesyłania plików wifi jest jak najbardziej na miejscu.

Ja natomiast po sieci przesylam bardzo malo, bo najzwyczajniej w swiecie
nie mam takiej potrzeby. Za to pisze z perspektywy osoby, ktora wierci
sie po mieszkaniu i ciagniacy sie za mna wszedobylski kabel jest nie do
przyjecia :)

--