Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 14:53:58 MET

Wojtek wrote:

> Będzie można, kiedyś ak zrobiłem (dla celów testowych).
> Na minus to zasięg, na plus najniższy koszt.
> Nie powiem Ci jak to zrobiłem bo nie pamiętam a nie mam 2 komp. by
> sprawdzić ponownie.
>
> Wojtek

spoko! w obydwu kompach włączasz netrwork acces, i masz je połączona
wirtualnym kablem sieciowym. w managerze urządzen, bedzies miał dodatkowe
bluetoothowe karty seiciowe. Koniec zabawy z BT, reszte robisz dokłądne tak
jak bts miał robic siec na kablu.
ToMasz
chodizło mi takie połączeni przez pół roku - i jedynym problemem był
niestabilny DNS. Wpisałęm na drugim kompie dnsy z tpsa i wszystkko juz było
cacy. ale zaieg - 10 m max