Re: 2 kmputery i bluetooth

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 01 Jan 2006 - 15:48:54 MET

Dnia 1/1/2006 2:53 PM, Użytkownik ToMasz napisał:

> spoko! w obydwu kompach włączasz netrwork acces, i masz je połączona
> wirtualnym kablem sieciowym. w managerze urządzen, bedzies miał dodatkowe
> bluetoothowe karty seiciowe.

A w nt/w2k/xp... po instalacji sterowników powinieneś mieć wogóle nowe
połączenie sieciowe "Bluetooth Network".

> Koniec zabawy z BT, reszte robisz dokłądne tak
> jak bts miał robic siec na kablu.
> ToMasz
> chodizło mi takie połączeni przez pół roku - i jedynym problemem był

U mnie troche krócej ale chodziło.

> niestabilny DNS. Wpisałęm na drugim kompie dnsy z tpsa i wszystkko juz było
> cacy. ale zaieg - 10 m max

Nie miałem problemów z siecia jako taką; wpisałem wszystkie ustawienia
sieciowe ręcznie.

No i szybkość transmisji nadająca się tylko do netu. Przesyłanie plików
przez lan czy drukowanie obrazków przez sieć to już masakra.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \