Jak ustawic Duron 1600 i ECS K7VTA3 ?

Autor: AL <nysia_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 18:34:31 MET

Hej.
Chce nieco zwiekszyc wydajność mjego komputera.
Jest to:
Duron 1600@1691 (FSB 282MHz)
(Dalej procek nie chce iść, nie jest ukruszony, sprawdzałem)
1x256 RAM (max PC3200)
ECS K7VTA3 VIA KT333
Maxtor 40GB ATA133 8MB
Feel 350 PFC
(Dalej procek nie chce iść, nie jest ukruszony, sprawdzałem)
Obecnie mam ustawione FSB:DRAM na 1:1
Komp obecnie wykorzystuję do Photoshop i Corel. Wiadomo, nienajlepiej sobie
radzi z większymi plikami. (Szans na rozbudowę nie ma - brak kasy)
Jak najlepiej ustwić częstotliwości magistrali i pamięci?
1. Pozostawić tak jak jest
2. Ustawić CPU na 266 a pamięć na 333?

Podpowiedzcie coś, żeby uzyskać choć kilka % węcej wydajności.