Re: Kamera ---> DVD

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 18:35:54 MET

Kup o ile nie masz karte do komputera z wejściem firewire ( zgrywanie przez
USB jest ciulata jakośc)
( Na allegro kupiłem taką- za 50zł- dodatkowo dostajesz pełna wersje
porgramu ulead video studio 8
Ewentualnie zawsze mozesz sciagnąć ze strony producenta wersje trialową.
www.ulead.com

za jego pomocą zgrasz wzorowo cały materiał jednym kneflem
Dodasz dźwiek, wytniesz sceny przyspieszysz lub zwolnisz materiał, dodasz
efekty specjalnie, przejścia, napisy, dubbing, logo, itd itd, i też jednym
kneflem wybierzesz sposób co z zrobić z materiałem wyjściowym - zgrasz do
PLIKu,wypalisz DVD, czy inną forme
Na warunki domowe to najprostszy i uważam świetny sposób zrobić amatorskie
studnio na prywane nagrania w jakości DV.