Re: Jak najtaniej bezprzewodowy dostęp do "kablowej" sieci domowej?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 17:00:39 MET

aj <a.w.j@poczta.fm> wrote:

> W zasadzie wolałbym niezależnie, najchętniej podłączyć do routera coś,
> co komunikuje sie z notebookirm bezprzewodowo i kosztuje niewiele. W
> sklepie zaproponowali mi wymianę całego routera , lub dokupienie
> bezprzewodowego i wpięcie do juz istniejącego (ta opcja odpada ze
> względu na cenę).

            Nasi kochani sprzedawcy :>
Jesli masz juz router sprzetowy i koniecznie chcesz niezaleznie to kupujesz
dowolnego AP b/g - zasieg w mieszkaniu i 1 podlaczony komputer to dla niego
bulka z maslem - da sobie rade nawet najtanszy sprzet. Od siebie - lubie
Ovislinki - dobry i tani sprzet, do ktorego mozna wgac swietne niezalezne
oprogramowanie.

> W ostateczności zdecyduję się na kartę.

            Zalezy czego wymagasz i ile chcesz wydac. Ale AP spokojnei kupisz za
~200 zl.

> Czy adapter bluetooth na USB może zastąpić kartę? Byłoby to dla mnie
> lepsze rozwiązanie.

            Tak, ale osobiscie nie lubie idei sieci na BT - wole WiFi bo jest
calkowicie przezroczyste, zgodne i widziane jako normalny ethernet.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl