Re: Jak najtaniej bezprzewodowy dostęp do "kablowej" sieci domowej?

Autor: aj <a.w.j_at_poczta.fm>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 15:38:29 MET

> A czego ot tego wymagasz? Dostepu do interentu niezaleznie od pracy
> innych urzadzen czy dostepu do internetu i zasobow komputrerow gdy te sa
> wlaczone. Jesli to drugie to najprosciej kupic karte bezprzewodowa za
> kilkadziesiat zl (bo w laptopie wifi na 90% juz masz), wlozyc do komputera
> majacego dostep do sieci rozleglej po kablu i wlaczyc na tym interfejscie
> NAT i SMB.

W zasadzie wolałbym niezależnie, najchętniej podłączyć do routera coś, co
komunikuje sie z notebookirm bezprzewodowo i kosztuje niewiele. W sklepie
zaproponowali mi wymianę całego routera , lub dokupienie bezprzewodowego i
wpięcie do juz istniejącego (ta opcja odpada ze względu na cenę).

W ostateczności zdecyduję się na kartę.
Czy adapter bluetooth na USB może zastąpić kartę? Byłoby to dla mnie lepsze
rozwiązanie.

Robert