Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 31 Dec 2005 - 13:39:03 MET

> Przecież to bez sensu. Dyski PATA mają i jeszcze długo będą miały taką
> samą wydajność, jak dyski SATA. A jak sobie kiedyś będziesz chciał płytę
> zmienić na lepszą i akurat tak się złoży, że będzie to wynalazek bez
> kontrolera PATA, to... wtedy sobie go za parę złociszów dokupisz ;-).
> Albo samą przejściówkę.

Czyli istnieją takie przejsciówki? W obie strony?

A czemu teraz kupuję dysk SATA? No, bo chcę mieć teraz
kolejny dysk w kompie, a wszystkie kanały IDE mam już zajęte.
Poza tym - nie mialem wczesniej dyskow SATA i chce sam
sie przekonać jak to jest.
Ponadto jakoś wolę teraz kupić "kontroler" SATA do starej plyty,
niz w przyszlosci kupować "konktrolery" ATA do nowej.

Proszę o więcej info o przejciówkach.

PS.
Czy są już godne polecenia kieszenie na dyski SATA?

Dzięki,

latet