Re: Polećcie kontroler SATA

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Dec 2005 - 23:04:53 MET

Użytkownik "latet" <latet@latet.pl> napisał w wiadomości
news:dp35hn$hpk$2@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Kupuję dystk Samsung 250 SATA-II, bo chyba już
> nie warto kupować dysów P-ATA.
>
> Nie mam jednak gniazd SATA na mojej starej (ale jarej)
> płycie głównej - Asus P4B266. Nie chem więc ale muszem
> zakupić sobie na okres przejściowy jakiś kontroler SATA na PCI.

Przecież to bez sensu. Dyski PATA mają i jeszcze długo będą miały taką
samą wydajność, jak dyski SATA. A jak sobie kiedyś będziesz chciał płytę
zmienić na lepszą i akurat tak się złoży, że będzie to wynalazek bez
kontrolera PATA, to... wtedy sobie go za parę złociszów dokupisz ;-).
Albo samą przejściówkę.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/